niedziela, 29 grudnia 2013

Sposób programowania - psychotroniczny terror

Sterowanie, programowanie jest bardzo podobne do filmów na YT podczas przeprowadzania hipnozy, wgrywania doświadczeń w hipnozie, wybudzenie lecz wciąż w hipnozie itp. Ja jestem właśnie w tej lekkiej hipnozie i w mgnieniu oka w silnym śnie, pod wpływem dużych czestotliwości totalnie sterowany, z tym że słyszę ich cały czas gdziekolwiek jestem, mam "słuchawki" zaimplantowane w kanałach słuchowych, które sczytują i nakładają do głowy fale mózgowe, monitorują mój mózg i sterują wydając posthipnotyczne rozkazują całą dobę. 

Powtarzają jakieś zdanie np "siedzi, zrelaksowany" - jakieś zdanie od siebie dorzucam lub jakaś sytuacja w międzyczasie się dzieją w mojej głowie, myśl, odczucia - i ponownie kontroler mówi "zrelaksowany", ważne że wyrazy zdania się powtarzają i zapamiętuję to co było w międzyczasie w połączeniu z wyrazem, tagiem.
Po prostu hipnoza w czasie rzeczywistym na podstawie czytanych moich myśli, nieustannie jestem uśpiony i usypiany gdy zacznę myśleć, powtarza się moje myśli aby stwarzać mapę moich myśli abym czuł się normalnie jak przed programowaniem ale nie czuje się normalnie i nigdy nie będę czuł bo NIE MOGĘ MYŚLEĆ tylko myślę o tym co gadają. Nie pozwala mi się myśleć i pamiętać co pomyślałem dłużej niz do czasu aż się kontroler odezwie, zasugeruje coś niezgodnie z tematem, skomentuje myśl upokarzającym przeciwieństwem, zanuci jakąs piosenkę i odtworzy w tym czasie w słuchawkach itp i dalej myślę, nucę itp sterowany w hipnozie, programują moje przyszłe ruchy oraz te obecnie już wgrane, sam NIE CHCĘ tego robić to wymusza się na mnie automatyczne bez zastanowienia odruchy oraz myśli, dla kontrolera to już rozrywka, żeby nie powiedzieć wyjebane mają jak się z tym czuje, dalej zapędzają mnie w sytuację bez wyjścia aż w końcu ktoś się znajdzie i mnie wybudzi to nadal nie mam pewności czy to co już zaprogramowano nie będzie mi powracało podczas zwyczajnej rozmowy nawet po wybudzeniu, zniszczeniu implantów.

Komentują gdy na coś pokierują wzrok np pomarańcza słyszę "chce, zje" czy coś w tym kierunku, krótkie zdania. Powtarzają na głos moje przeszłe lub przyszłe myśli. Gdy już o czym myślałem, nagle myślę o czymś innym to w tym czasie dopiero słyszę poprzednią myśl oraz przyszłą. Różnie mnie sterują, czasem dostrzegałem tą zależność, że to co obecnie słyszę myślę dopiero w trzeciej myśli, gdy już zapomnę co obecnie słyszałem. Mam wgrane wiele schematów sterowania, zwykle jest paplanina, nazywają to co widzę jak jest na prawdę (na głos) a podprogowo mówią bardzo i odtwarzają w dużej czestotliwości różne wymysły, podteksty, dwuznaczne prowokacje... często nazywają plątając nierealne wyrazy z realnymi które widzą moje oczy, nie potrafię przytoczyć przykładu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz