poniedziałek, 23 grudnia 2013

Cześć !

Witajcie!

Postanowiłem założyć pierwszego bloga w życiu, z myślą o osobach które znajdują się w podobnej sytuacji co Ja, oraz wszystkich Tych którzy boją się publikować swoich doświadczeń jako osoby zdalnie sterowane, poddawane elektronicznemu niewolnictwu, którym założono blokady wbrew ich woli a często poza ich świadomością, osoby te na całym świecie powszechnie znane jako ofiary Kontroli Umysłu.

Mam zamiar napisać szczegółowo w miarę kolejno etapy programowania jakim byłem poddawany, sposoby w jakiej formie słyszałem sterujące głosy, schematy myślowe będąc sterowany w hipnozie, programowany, refleksje po przebudzeniu z Black Out i dlaczego nic nie pamiętamy własnych myśli, czemu nie mamy koncentracji, od czego się zaczęło, kto za tym stoi, czemu mnie zwykłego człowieka to spotkało, czemu wszyscy się ode mnie odwrócili, dlaczego wszędzie na każdym forum znajdują się osoby wyśmiewające nasze opisy przeżyć pod czyjąś zdalną kontrolą, jakie technologie stosują do sterowania z tego co już się dowiedziałem, symptomy, wiele z tego co doświadczam jest powszechne w całym kraju jak i świecie jednak detale są zależne od osób które Was programują. Kontrolują byście nie osiągnęli prawdę, Ci którzy siłą chcą zatrzymać Was na ich poziomie płytkiego rozumowania, ich życie składa się już tylko z odruchów, a wam te odruchy siła narzucają. 

Dużo swojego czasu mam zamiar poświęcić na sposobach, które teoretycznie mogą Wam pomóc się od tego uwolnić, rozpoznać symptomy że ktoś sprawuje nad wami kontrolę, że są ludzkie nadajniki które dyktują wprost do waszej głowy, podświadome postępowanie, przestaniecie nie swoje myśli traktować jak swoje własne, lub je odróżniać, bo walczysz z samym sobą, ulegasz kontrolerom mimo swojej bezradności, lub żyjesz jak di Dusza podpowiada, dążysz do uwolnienia się z elektronicznego niewolnictwa.

Mam nadzieje że komuś przyda się to co mam zamiar zamieścić pod tym adresem. Jako iż sam wciąż poszukuję dobrych ludzi, liczę na ożywiony kontakt osób doświadczonych, którym ludzkie cierpienie nie pozwala przejść obojętnie mimo własnego terroru psychologicznego w głowie.

Pozdrawiam
Krzysiek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz