sobota, 18 stycznia 2014

Ciężka noc, amplituda radiacji EM

Ciężka noc za mną, nie dość że cały czas mnie prowokowali do 4 w nocy, a gdy już się płożyłem spać przez 2,5h znęcali się, prowokowali wyzwiska, pulsowali nieustannie udem, łydką, w konkretnym miejscu na pośladkach wibrowali, w zależności na której stronie leżałem, poruszali w miejscu intymnym wyraźnie mikro robotem jakby coś się tam wiło. Rozmowa z nimi to juz tylko wyzwiska i tłumaczenie im czemu są wg mnie bydłem, przestępcami, zwyrodnialcami, a i tak się z tego śmieją i obracają przeciwko mnie, bo to przecież JA jestem w tej hipnozie że zmuszają MNIE do myślenia, gdy już zapomnę ze to przecież ja powiedziałem, nie mam koncentracji, zawieszają myśl by myśleć co powiedzą. Często zmuszali do wykonywania uciążliwych czynności, np drapanie się w brwi, pod okiem, nos, gdy mam ręce pod kołdrą. Wielokrotnie i celowo gdy się nakryłem znów wibrowali lub bardziej poruszali robotem w jedym miejscu co czuj jakby coś się wiło pod skórą. Powodują bardzo często wybuchy w jelitach, jakby coś pękało, dziurawili, właśnie teraz stymulują nagromadzenie się gazów, silne wzdęcia(?), a to się dzieje sztucznie, nienaturalnie często by w pewnym bardzo krótkim momencie kompletnie to zaprzestali. Pulsowali bólem w prawym kolanie, wibrowali stopę, oraz wiele niekontrolowanych odruchów, poprawiania się, wypowiedzianych słów chociaż nie chciałem z nikim rozmawiać, oni przemawiali przeze mnie (duża czestotliwość frekwencji, nazywają to "pogłośnienie").

Teraz po 3h30min snu obudzili mnie, pisząc to trzęsę się cały z zimna, miałem dreszcze na całym ciele, teraz trzęsą mi się z zimna tylko okolice pachwin mam w tym miejscu skurcze, radiacją mnie torturują mrożąc mikrobotami wysokimi wibracjami powodują silne zamrażanie organizmu. Z premedytacją bez zastanowienia, tylko dla tego że nikt im w tym nie przeszkadza, nie zwraca uwagi, ja ich w zamian wyzywam gdy mnie prowokują do myślenia w obrzydliwy sposób o innych ludziach, właśnie przed chwilą czułem przez wdech nosem brzydki zapach nie będę pisał czego, z kim rozmawiać jeśli do nich nic nie dociera, to bydło wie co robi, wie że im w niczym nikt nie przeszkodzi, są bezwzględni, "kuta" mówią, zawieszają myśl za każdym razem gdy jest niezgodna z ich scenariuszem upokarzania mnie. Budziłem się z pulsowaniem łydki pod kolanem w jednym miejscu, później pulsowali w innych miejscach, powoli plecy zaczynają mnie boleć, dalej mam skurcz pachwin z powodu zimna i dreszczy w tym miejscu, myśli mi prowokują komentując to co piszę. Nadal zamrażają i wibrują z odstępami na ułamki sekund co powoduje, że mięśnie drżą z podobną częstotliwością. W podobny sposób radiacją wpływają na urządzenia elektryczne, połączenie radiowe z internetem.

Udało mi się nagrać te drgania, amplitudę opóźnienia połaczenia, radiację chyba falami EM, telefonem podczas grania w sieci. W ten sposób nie tylko zrywają połączenie, wyłączają wszystkie programy czasem powodując błędy, ale przede wszystkim procesor wykorzystuje w 100% co powoduje zawieszanie się, zatrzymywanie dosłownie w każdym momencie każdej czynności na PC. Nawet jeśli tylko przeglądarka jest włączona z 3 zakładkami procesor jest w użyciu 100%, chociaż zwykle jest to 6-15%. Podobnie można zobaczyć gdy minimalizuję grę, że procesor zawsze w tym czasie problemów z komp jest na 100%. Robią to w zasadzie na zawołanie, zamulają mi kom, zacinają gdy w grze jest jakaś ważna akcja w której przegrywam lub wyłacza mi grę.











Na tym filmie zwróć uwagę na zacinanie komp, procesor jest zamulany w 100% a włączona tylko gra o słabych wymaganiach z którą zwykle nie ma najmniejszych problemów. Na końcu filmu wyłączyli mi grę.





Ważne jest też chyba to, że w ten sposób wpływają na pracę PC niezależnie od pory dnia, nawet późno w nocy gdy zdarza mi się grać połączenie z internetem razem z zużyciem CPU jest zacinane. Więc wykluczone by był to wpływ obciążenia infrastruktury sieci radiowej.

Ponadto uważam, że w taki sam sposób regulują drgania mikrorobotów, regulują częstotliwość, szybkość że np. nie czuć przemieszczanie się robotów, dłuższe odstępy między szybkimi wibracjami by mięśnie drgały i drętwiały, zmrażało. 


Edit:
Nagrałem w nocy o godzinie 3:36 22lutego radiację, co tylko potwierdza to o czym mówię. Wszystko co na filmie wywołują sztucznie i celowo, o tych godzinach jak i w dzień nie miałem nigdy takich radiacji pingu (opźnienia łącza, zakłuceń) jak to ma miejsce w ostatnich miesiącach. Mam internet radiowy ale nie narzekałem, bo to co teraz się dzieje kiedy chcą włączają radiację, zacinają, spowalniają pracę komputera dosłownie zatrzymuja go, przeglądarka tnie tak bardzo że ciężko się z niej korzysta a po chwili wszystko wraca na chwilę do normy itd tego nie mozna wytłumaczyć inaczej jak wpływanie radiacją EM na działanie wszystkiego co zasilane prądem. 
Przypominam, ze gdy skacze ping nie powinno zacinać wykresu, on powinien cały czas płynnie pokazywać stan łącza, a zacina się wszystko, czyli cały komputer gdy jednocześnie radiują odpowiednimi czestotliwościami. 
Chciałbym aby ktoś mi podał jakiś inny powód dlaczego może radiowac wykres ping, czego to może byc przyczyna jeśli nie radiacji?

Niestety za słaba jakość filmów by lepiej zobaczyć, ale praktycznie cały czas na wszystkich filmach jest takie mikro falowanie górnej linii (zielonej), jest to radiacja zakłuceniami łącza, cały czas wielkości jednego pixela drga ten wykres, w odróżnieniu od tego gdy nie włączają tych zakłuceń, ping jest wtedy stabilny. Dodatkowo na czerwono na wykresie pokazują się zakłucenia w grze, kiedy tnie obraz, znikają klatki, też często włączają że po jednym pixelu radiuje, lub na sekundę ze trzy razy w odstępie kilku pixeli na wykresie jest ciągła czerwona linia, zatrzymują wtedy kompletnie grę... Lub czesto widać poziomą ciągłą linię (na zielono) tzn stały, równy wysoki Ping co nie zdarza się nigdy z powodu normalnych zakłuceń, tylko SZTUCZNIE tak można.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz