środa, 12 lutego 2014

Filmy -Skurcze powieki powodowane wyładowaniami elektrycznymi z mikro robota.

Co prawda zawsze można te skurcze zaklasyfikować za naturalny objaw znanych wszystkim niedoborów magnezu, to jest zbyt proste i okoliczności skurczy skoordynowanych z tym co mówią sprawia że niedobory magnezu są mylną drogą na skróty, podczas gdy mam całkowitą pewność tego co czuję, że to skurcze z wyładowania radiacją specyficznej częstotliwości impulsów elektrycznych w mięśni. Gdy wprowadzają mi do górnej powieki że czuję jakby coś wpadło do oka i łzawi, swędzi, uwiera, czy to pełzające uczucie, a w tym momencie nasilają skurcze gdy piszę. Zwróć uwagę na rytmikę, ja nigdy nie miałem objaw niedoboru magnezu dopiero odkąd jestem ofiarą. Skurcze pojawiają się nagle gdy czuję się wybudzony z transu, żeby mnie czymś zdenerwować i skupić na tym (zawiesić) moja uwagę i łatwo było coś do podświadomości zaprogramować gdy moja uwaga jest pod kontrola. Te nagrane na poniższych filmach są dość lekkie i nie wszystkie które widać są przeze mnie wyczuwalne, tylko te silniejsze udało się zarejestrować. 

Filmy mojego autorstwa, nagrane dosłownie przed kilkunastoma minutami.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz