wtorek, 26 lipca 2016

Atak na gardło, blokady na oczy, odczucie "moich" myśli, programowanie zachowania u nękających

Torturują mi gardło impulsami skurczu "jakby" w rytmie tętna ale tętnem to nie jest. Pamiętam kiedyś próbowałem wyczuć u siebie tętno na szyi a nie było to wcale takie łatwe. Bolesne i imitujące tętno skurcze wokół krtani odróżniały się także silnym rezonansem, Było wyraźnie czuć jak regulowali sile skurczu zwłaszcza gdy przykładam dłoń do tego miejsca to albo słabnie przez 2-3 skurcze i wraca, albo się zauważalnie wzmacnia, gwałtownie przyśpiesza. Skurcze te powodują przemieszczanie się kości krtani i ból podczas przełykania śliny. Pisałem już kiedyś, dosłownie włączany jest mi odruch przełykania, przełykam kiedy nie chcę, kiedy próbuję powstrzymać przełykanie okazuje się że nie mam nad tym kontroli. Przełykam za sprawą impulsów elektrycznych stymulujących mięśnie gardła, jednocześnie inne impulsy wysyłają i wzmacniają w mózgu odpowiednią informacje o przełykaniu i jednocześnie głosowa silna perswazja imitująca podświadomość przytakuje i zezwala w moim mózgu na przełykanie, to wszystko dzieje się bardzo szybko. 
To w jaki sposób mózg kontroluje zachowanie i w jaki sposób można te procesy za stymulować z zewnątrz nazywa się kognitywistyką, jest to dziedzina badań nad mózgiem którą dokonuje się na świadomych czy nieświadomych ofiarach elektronicznej kontroli umysłu. Często czuję jakby dosłownie ktoś przejmował kontrolę (zwłaszcza na krótkie chwile) wyświetlając mi w głowie swoje (dla mnie obce) zachowanie. Moje ciało, czy mózg adaptuje sie do tego, naśladuje, powiela analogicznie bez kontroli wszystko to co jest mi wyświetlone na niskich wibracjach, depresji, apatii, a następnie mój mózg musi się temu całemu procesowi przyglądać i w mgnieniu oka z odblokowanym potencjałem analizuje (współpracując z psychopatami, niczym syndrom Sztokholmski), mój mózg także jest zmuszany by powtarzać w symulacji komputerowej, a więc zmusza się mnie do symulowania procesu aby wyizolowany wzorzec z mojego mózgu mógł być jak najlepiej pasujący do mnie i powtarzalny (Film). 
Wkładane mi zachowania są zarówno niezauważalne, aż po perfidne i jednoznaczne, niejednokrotnie popełniali błędy podczas przejętej kontroli nad moim ciałem i umysłem w czasie rzeczywistym. To nie może być wyobraźnia, ani żadna choroba, to jest rzeczywiste, dokładnie sie temu przyglądam od dawna, oni reagują jak ludzie, reagują inaczej niż ja i komunikują ze mną w moim umyśle.

Zaskakujące jest że włączyli mi atak w gardło, podczas oglądania ostatniego wywiadu z Maxem Spears'em https://www.youtube.com/watch?v=0-4KrCzit1o w którym Maxa także atakowano w gardło. Najpierw zakłócili mi internet i film przestał się buforować, a później ten atak który trwa nadal. Oczywiście to co mi robią to cały wachlarz tortur i znęcania się psychicznego, ale jest niewątpliwie nawiązanie do ataku na struny głosowe Maxa.

Cały czas bawią się mentalnie w mojej głowie, wkładając mi najróżniejsze myśli typu zawiść, zazdrość, seksistowskie, drwienie z myśli wyświetlanych w mojej głowie i wiele innych które przedstawiają mnie w negatywnym świetle a następnie umoralniają lub śmieją, całkowicie zajmując mój umysł. Obce myśli wkładane do głowy są nieco słabsze, czasem intensywne i zarazem słabsze imitujące intuicje czy samozachowawcze odruchy. Te ostatnie nie zawsze są uspokajające, czasem są atakiem mentalnym z każdego poziomu procesów myślowych i tych dobiegających ewidentnie z zewnątrz. Są różnice i nauczyli się przeskakiwać między różnymi gotowymi ustawieniami skalibrowanej maszyny względem mojego mózgu (programami), bardzo często używają bardzo silnego odczucia o tym że to są MOJE myśli. Odczucie tego typu pełni kluczową funkcje w nękaniu zdalnym osób takich jak ja, oczywiście odczucie jest swego rodzaju wzorcem wyizolowanym z mojego umysłu, samo odczucie bez informacji którą chcą włożyć do głowy jest niegroźne i widać od razu że coś jest nie tak, ale z informacją którą wkładają na zasadach dialogu osoby która mnie pilnuje i grzebie w mózgu ze mnie chociaż tak naprawdę to ktoś poszywa się pode mnie i udaje mnie we mnie i odpowiada, reaguje, posługując się m.in. wcześniej wspomnianym silnym odczuciem. To odczucie wyizolowane jest z mojego własnego mózgu, dlatego tak dobrze na mnie działa,doskonale je rozpoznaje. Myśli którymi mnie pomawiają są bardzo intensywne, bardzo wzmocnione i są fragmentaryczną informacją. Pełna by była gdybym z tą myślą był świadomy reszty wiedzy na dany temat, gdybym miał ciągłość wkładanych do głowy myśli, a tak mam mam tylko slajdy, przeskakujące myśli między którymi na siłę robi się powiązanie i są mi przewijane i wyświetlane pewnie nieskończona ilość razy. Wraz z wkładaną myślą nie mam wielu informacji i nie mogę decydować kiedy ta myśl się pojawia, czy chcę ja kontynuować, to jest pogwałcenie mojej woli ponieważ ten kto wrzuca te myśli do mojej głowy nie pozwala mi decydować o czym chce myśleć itd. Wrzucają mi dosłownie na różne tematy i nie kończą ich. Często myśli na określone tematy są wraz z uciskiem głowy lub zdalnym elektronicznym molestowaniem. Czuje że są to w połowie zautomatyzowane nagrania, paplanina która ma mnie pozbawiać własnych myśli. Potrafia blokować mi dostęp do tego co wkładają do mojej podświadomości, torturują i znęcają psychicznie i zarazem elektronicznie uspokajają mnie żebym to wszystko znosił, te upokorzenia bardzo intensywne i ciężkie. Proszę zwrócić uwagę na wyjątkową charakterystykę ich działań, jakby przygotowywali się na najgorsze, na to że się w końcu od tego uwolnię lub eksperyment wymknie spod kontroli, już dziś od czasu do czasu pokazują jakimś obcym osobom które się mną interesują i moim poziomem świadomości, pokazują im że mają nade mną kontrolę i włączają różne nagrania elektroniczne które doprowadzają mnie do bardzo ciężkiego stanu i nagle wszystko wyłączają, to bombardowanie mojego mózgu informacjami. Jednak z czasem przestaną włączać uspokojenie i bardzo łatwo tymi gotowymi nagraniami doprowadzą do myśli samobójczych (może nie teraz, ale wiem że mogliby). Mogą imitować podprogowe głosy podświadomości i na takim poziomie tworzą wg mnie większość jeśli nie wszystkie powtarzalne stany transowe, alternatywną rzeczywistość w której nie myślę i nic mnie nie interesuje, jak robot.

Jak jestem na grzybach wtedy włączają mi takie spowolnienie mózgu że obraz jaki rejestrują moje oczy to może co 10/20% reszta czasu w którym mógłbym rejestrować oczyma jest zagłuszone, zdławione, brakuje większości FPS, to jest bardzo dla mnie przykre, utrudnia mi normalne funkcjonowanie. Jakby na sygnały mięśni poruszających oczyma na początku uruchamia się jakiś sygnał dławiący te mięśnie i zmysł wzroku, sygnał dławiący uniemożliwia podjęcie kolejnej klatki obrazu przez około pół sekundy, także w ciągu sekundy widzę może 2 góra 3 klatki obrazu, to jest na tyle wyczuwalne i zauważalne że nie mam wątpliwości i jest mi to robione elektronicznie, na zasadach mapowanych sygnałów w mózgu podczas poruszania oczyma. Te sygnały można tak zaprogramować że w momencie gdy się pojawiają automatycznie jest włączana blokada, paraliż mięśni oczu, ja naprawdę się z tym nie mogę siłować bo to jest paraliż mięśni poruszających gałką oczną. (sorry za pisownie)

Bardzo często programują automat na to co za chwile wypowiem, to jakby nagrywali jakieś krótkie zdanie ale teraz mi go nie włączają, samo się włącza, automatycznie gdy rozpoczynam mówić. Żeby mi namieszać w głowie, przeskakują na przemian slajdy w głowie, przeskakują między częstotliwościami odczuwania różnych miejsc na ciele które są zaprogramowane na jakieś informacje w momencie ich za stymulowania, na zmysły: zapachu, wzroku. Bardzo wiele rzeczy podświadomie mam zaprogramowane przez psychopatów, trwa to już ponad 3 lata nieustannego programowania żeby odwrócić rezonans między mną a bodźcem. Zmieniają znaczenie rzeczy na poziomie podświadomym tudzież na maszynie do kontroli umysłu, uczulają na środowisko w którym przebywam. (przepraszam, już o tym pisałem ale to bardzo ważne, to są blokady których mogą każdemu nawrzucać nieskończona ilość, żeby człowiek w życiu kierował się odruchami). Nagrania wysyłane do podświadomości lub innymi słowy znajdujące się w przestrzeni maszyny do której mój mózg podłączono, ale też bardzo często determinuje co inny człowiek powie zanim się odezwie. automatycznie narzuca mu się konkretna, kontrolowana informacje do której nawiąże lub wypowie wyraz który zostanie wrzucony w jego przestrzeń podświadomości. Dana kontrolowana wypowiedź może zostać utworzona w momencie gdy słucha się kogoś. Z mojego doświadczenia wiem że jako ofiara bardzo często mi to robią, rozmowa z wieloma osobami jest niemożliwa, zniechęcająca za sprawą ustawionych pytań, odpowiedzi i braku myślenia co sprawia że kręcimy się wokół własnej osi, rozmówcy podczas wypowiadania ustawionych kwestii mają często wywoływany dobry nastrój, nad którym nie maja kontroli, możliwe że są nagradzani na zasadach psów Pawłowa przez włączenie dobrego nastroju, śmiechu, z czasem wystarczy włączyć tylko śmiech a głupie myśli i warunkowe zachowania do ataku i znęcania same się pojawią czyli może wystąpić zaprogramowanie zachowania.

Proszę sobie wyobrazić uczucie obcej osobowości w swojej głowie podczas wypowiadania słów, to jakby czuć się nieswojo w swoim ciele, albo budzić się z inną płcią, nagle BOOM!! i czujesz sie nieswojo, jak ktoś wnika do umysłu energetycznie, rozgląda, porusza ciałem, wykonuje gesty, zaczyna wydawać podprogowe polecenia i patrzeć wewnątrz głowy jak reagujesz, cokolwiek co wyraźnie widać że jest czymś nowym i nieproszonym, ja tak mam z myślami i wypowiedziami, z manipulacją ciałem, tyle że od dawna bardzo zdominowali czas w mojej głowie i to ja i moje własne myśli czuję się okazjonalnym gościem któremu czasem wzrosną wibracje i przepędza obcych z własnej głowy.

Dla rozmycia mojej silnej intuicji atakują mnie w momencie wypowiadania mną ich słów, po to bym bronił tych ich słów myśląc że są moje bo przecież atakują coś co przed chwilą było moje (nie dają czasu na ocenę sytuacji)... Czyli wkładają mi ich słowa, czy rozpoczynają niekorzystne procesy myślowe i blokują ich wykonanie a jednocześnie każą mi siłować się z blokowaniem, abym jednak dokończył to co mi uniemożliwiają... rozumiesz, odruchowo bronie nawet to co nie jest moje ani nie jest korzystne dla mnie. Żeby było ciekawe w istocie wiem czego dotyczy to co blokują ale silna perswazją czy hipnoza sprawili że muszę to wykonać.. To są wielopoziomowe blokady i reakcje, tu leży cała problematyka elektronicznej kontroli umysłu, kiedy myślisz że jak każą ci poruszyć ręką przed siebie to wmówili twojej podświadomości że "wysuń rękę" ? NIE, oni wmówili więcej i na najróżniejsze sposoby, "rozprostuj łokieć" "pokaż czy dosięgniesz" i wiele więcej, nawet mogą powiedzieć ci w hipnozie że twoja ręka to kulas czy inaczej ją nazywać.

Słowa które mi wkładają a przeze mnie wypowiadane są oczywiście naśladowane nie tylko na poziomie treści ale także barwy głosu jeśli są na żywo przez kilka osób przeprowadzane, naśladowana jest głośność, brzmienie, wady wymowy, analogicznie jeśli posługują się komputerowo zmieniona barwą głosu np. kobiecy szczytujący (podrzucili mi ten przykład), wysoki głos to moje struny to naśladują, są w stanie wymuszać rozmowę, wymuszać wydawanie dźwięków ponieważ maszyna elektronicznej kontroli umysłu jest skalibrowana z moim mózgiem i jest to klucz do sterowania człowiekiem.

32 komentarze:

  1. OD jakiegoś czasu tak właśnie mnie torturuja. Masakra: zapachy, smaki, uczucia, mega dyskomfort a jeszcze odwracaja moje słowa, robią ze mnie homo niewiadomo no kurwa wszystko co najgorsze. Normlanie mnie terroryzuja chcą zrobić ze mnie Wariata cały czas jakby przez odwracanie kota ogonem. Z.Ziobro na czele tego stoi w polsce chyba tak mnie to sie wydaje. Premier Beata Szydło Najwięksi Polscy łgarze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam, że po ostatnim szczycie NATO w POLSCE bardzo sie to nasiliło jakby ta cała skorumpowana Żydo-"Polska" hołota dostała uzbrojenie.

      Usuń
    2. Są tysiące takich osób, większość jest diagnozowana przez psychiatrów bez względu na przyczyny, jedynie na podstawie subiektywnych odczuć pacjenta... a część rozumie że to nie choroba tylko strach o tym gadać wśród nieobliczalnych "normalnych ludzi" jak zareagują, czy będą chcieli nas zamknąć za to ze jesteśmy ofiarami tych psychopatów tagujących nasze organizmy, nasze myśli?
      Być może stoi za tym czarna mafia, w koncu oni narzucają dzieciaczkom poczucie winy, grzeszności, niedoskonałosci, pozwalają grzeszyć bo wiadomo że dadzą rozgrzeszenie, wypaczyli duchowość i znaczenie człowieka w kierunku jakiejś czarno-białej iluzji, pośrednictwa KOGOS między mną a Bogiem, przez programowanie podprogowe, przez wiele rzeczy niszczyli ducha narodu...

      Usuń
  2. Cóz,narazam po raz kolejny swoje zdrowie i zycie a takze swojej rodziny piszac tutaj ale sytuacja jest tak nieprawdopodobna i bez precedensu w historri świata ponieważ ludzie dostali do reki broń ktora moga doprowadzić do totalnen anihilacji zycia na ziemi.Wystarczy że zaczałem tu pisac i juz mi właczają bóle :( Masakra.Jak sie widzi ile ludzi bierze udział w spisku,ilu jest tylko bezwolnymi zahipnotyzowanymi robotami to az sie zyc odechciewa.Jestem ciekaw czy kiedyś bedzie mi dane zbadac sie w jakim stopniu moje ciało oraz organy wewnetrzne zostały uszkodozne w skutek promieniowania.

    1.Pijcie duzo wody i soków,unikajcie napojów gazowanych.
    2.Nie jedzcie jesli mozecie mięsa,ograniczcie cukiera.Przede wszystkim duzo warzyw i owoców,dieta wegańska.Czasem jąkąs rybe mozna,ale rzadko naprawde.
    3.Starajcie sie jak mozecie nie wykonywac irracjonalnych zwłaszcza rzeczy ktore nakazuja wam głosy oraz hipnotyczne,podprogowe sugestie.To sa pułapki ktore zawsze wpędzają w kłopoty.
    4.Wyłaczajcie na noc wszystkie sprzety elektroniczne zwłaszcza tel. i wi-fi.Wierzcie w siłe stwórcy i myslcie pozytywnie,utrzymujcie w sobie miłocs dla piękna,badzcie empatyczni ale nie do przesady,zauwazyłem ze jak wysłałem pozytywne emocje w kierunku osoby ktora sie nade mna znecała ona natychmiast wykorzystała to dla siebie i uzyła do ataku na mnie!!Nie nad wszytskimi mozna sie litować.
    5.Sprawy rasowe,religijne,narodowosciowe oraz ideologiczne beda teraz wykorzystywane na maxa.do skłocania ludzi z korzyscia dla elit i władz.Targeci juz lata temu pisali w internecie ze tel.kom. oraz wi-fi moga stwarzac zagrozenie nawet dla zycia a na pewno dla zdrowia,dzisaj dopiero po cichu zaczynaja o tym przebąkiwac tzw.powazni naukowcy.Moze uda sie w koncu zlikwidowac to diabelstwo.Nie kazdy ma odwage walczyć z bestią.

    Robia mi takie jazdy ostatni ze ja nie mogę,ksiazke bym musiał napisac os sie działo w ostatnich 3 latach.

    Stalker i troll internetowy Piotr.K w czerwcu 2015-Zwariujesz,zabijesz w koncu siebie albo kogoś,bedziesz miał jazdy w internecie,zobaczysz.Bedziesz osoba publiczną.

    Kierownik w mojej poprzedniej firmie-Zwariujesz,skonczysz w Rybniku.

    Stalkerzy na ulicach mojego miasta(w tym kilka razy znane osoby publiczne!!!)-Zdechniesz,gówno,długo nie pozyjesz,śmieć.

    Wedle kamienie w stanie Georgia tzw.Georgia Guidestones na świecie ma pozostać około 500mln.ludzi.Lotnisko w Denver informuje o 3WŚ. z Islamem oraz Rosją do ktorej moim zdaniem od lat nas juz przygotowują.Tez uwazam że jest za duzo ludzi na świecie,zwłaszacza w krajach 3-go świata.Trzeba ich populacje jakos zredukować,wysterlizowąc ich.Natomiast używanie masowo fal do zabijania oraz wojny do moasowej depopulacji to ślepa uliczka.Coraz mocniej wierząe w to że Szaraki dosłownie szarogęsza sie na tej planiecie od kilkudziesieciu lat.Dzieki nim mamy te wszystkie super-technologie tylko coś za coś jak widać,te technologie nie słuza juz nam,to my juz słuzymy technologią za niedługo modyfikowanej przez elity sztucznej masowej intelgencji w chmurze(cloud artifical mass consience).Przekoczyliśmy w ciagu ostatnich 70 lat.Kilka etapów rozowju technologicznego jednoczesnie wciaz pozostając w prymitywnej-archetypowej-średniowiecznej świadomosci mentalnej oraz etyce ktore de-facto nie ewoluowały az tak mocno na przestrzeni ostatnich 1000lat.Ludzie nadla sa w stanie zabijac bezlitosnie innych za tzw.pierdoły.Kiedyś palili na stosach,dzisiaj prazą mikrofalowo oraz za pomocą DEW.Symbol czasów końca.Smutne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Depopulacja to tylko oficjalna przykrywka dla mendoz znęcających się nad ludźmi. Jeszcze kilka lat temu uczyłam się w szkole i dane były podawane- liczba ludności systematycznie spada, zarówno w Polsce jak i na całym świecie. Społeczeństwa się starzeją, kobiety coraz później zachodzą w ciążę, ze wzgl ekonomicznych posiadają mniej dzieci. Więc jak słyszę takie wytłumaczenie od podwójnych agentów na YouTube, to wiem, że za tym kryje się po prostu zwykłe bestialstwo i chęć przerobienia ludzi na bateryjki. Gdyby realnie spojrzeć na problem, a przecież elity są dużo od nas inteligentniejsze, przeludnienie występuje raczej w krajach trzeciego świata, a z teo co wiem, mind control jest używany na ludziach z klasy średniej w rozwiniętej Europie i przodujących Stanach. Więc coś mi się tu nie zgadza.

      Usuń
  3. Włsanie pisałem o krajach 3-go świata,wiem doskonale ze własnie głownie białe,europejskie kraje oraz populacje są depopulowane,takze chiny oraz japonia z ww.powodów.Chodzi głownie o intelgencje oraz wrażliwośc społeczną ww.ludów.Natomiast w krajach arabskich oraz afrykanskich kibiety mają po 10-ro dzieci.Elitom chodzi głownie o depopulacje białych a poznie zarzadzanie ta bezmyslną,ciemną,wymieszaną pozostałą "biomasą" jak nas okreslają ktora 3/4 czasu wolnego bedzie spedzała uganiając sie za jakimiś pokemonami,k..a znow mi właczyli synchronizacje w czasie rzeczywistym.Koszmarny świat

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem nie chodzi o depopulację. Gdyby chcieli nas przerzedzić, mind control przebiegałaby znacznie szybciej. Oni długotrwale, latami eksperymentują na ludziach, badają ich otoczenie, życie społeczne, itp. to ma czemuś służyć. Zabić można w kilka sekund.

    OdpowiedzUsuń
  5. W nocy, gdy się przebudzę mam natrętne myśli, a potem jakby mi ktoś podpowiedział, że oni mi je wciskają do głowy. Wtedy chcę to przerwać, a oni zaczynają się śmiać, zagłuszać mnie, żeby wrócić na hipnotyczny stan i wciskać mi do głowy bzdury. To straszne, że oni się czują tacy lepsi, bo mogą grzebać mi w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nekają mnie ciągle,prowokują,pogłasniają,zaczepiają-Dzisiaj steruja już całą pogoda,najlepiej zobaczyć sobie na sat 24 jak chmury potrafią stac w jednym miejscu jakby nozem ucięte,kontroluja tez juz wywoływanie błyskawic,teraz już w kanadzie testują sterowanie piorunami,nie ukrywaja sie juz z ym,coz i tak przegrają,przecza podstawowym prawom natury,całe zło do nich wróci,wszystkei kłamstwa,fałsze oraz manipulacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. W Polsce istnieje cała armia trolli internetowych słuzaca głownie interesom globalistyczno-masonskim,mocno powiazani z portalem wykop.pl.Pracują tez mocno na newsweeku.Ich podstawowym zadaniem jest osmieszanie tematów programowania podprogowego,chemtrails,spisków oraz mind-control,te resortowe dzeiciaki zapłacą poprzez karmę za wszystko i zapłaczą,oj zapłaczą gdy w koncu zrozumieja o co w zyciu chodzi i jak zostali oszukani przez w sumie nieliczna garstke bandytów zasiadjąca na szczytach władz.Proces ewolucji ktory powinien trwac kilka set lat chcieli przerobić w kilkanascie stajac sie jednosczesnie ludzkimi bogami na tej planecie,takie mamy teraz tego tragiczne efekty psycho-mentalne,wszystkim odbija,kazdy chce kontrolowac kazdego,totalne zagubienie,ludzie z negatywnym obciazeniem genetycznym dostali do reki ogromna władze,oszaleli,nie wiedza co z nia robić,z jednej strony maja umiejetonosci aryjskie po częsci z drugiej sa wciaz prymitywnymi negro-semitami,zwłaszcza w sferze duchowej.Tragedia dla świata,niestety powodem tego obłedu jest masowe "falowanie" ludzkosci przez ostatnie kilkanascie lat,głownie poprzez telefonie komórkową a takze militarne fale skalarne oraz radarów dopplerowskich.Wszystko oczywiscie ku budowie,lepszego,wspaniałego świata,uaktywniło to tzw.uspione umiejteności mózgów wielu ludzi na swiecie odpowiedzialne za zdolnosci tzw.paranormalne co doprowadziło do sytuacji ze garstka ludzi posiadajacyh wiedze,technologia oraz te rozwiniete zdolnosci kontroluje resztę w sposób patologiczny.Małe dziewczynki łaza po ulicach ubrane jak dziwki,kolesie boty-kazdy ubrany prawie identycznie,czesto jakieś demoniczne dziary na łapach i nogach,jak najgorsi bandyci,ludzie łaza jak zahipnotyzowani,obłąkani,ciezko znalesc kogos normalnego,odczuwam coraz wicej zaburzen auralno-energetycznych podczas kontaktów z osobami o niskiej aurze,osobom tym zaczynaja często trzesc sie ręce,zachowuja sie anomalnie.Anomlia to własciwe okreslenie wszystkiego co sie dzieje na swiecie zwłaszcza w ciagu ostatnich kilku lat.Nie jedzcie mieśa,wykonujcie dobre uczynki,wysyłajcie wysoką energie i wzmacniajcie swoje pole auralne,pamietajcie ze to jest walka energetyczna,Polska ma jeszcze szanse sie uratowac,niestety około 70% ludzi z policji,polityki,słuzb,mediów oraz władz musi odejsc,poziom ich demoralizacji oraz socjopatii jest nie do naprawienia,bede musieli przerabiac cała droge karmiczną( w niektroych przypadkach nawet kilka tyś.lat.)od początku.Smutne,ale taki był ich wybór.Wciaz pracuja dla sił ciemności,nikt z nich nie chce sie nawrócić.Ja wciaz czekam na przperosiny ze strony władz oraz odszkodowanie za 30 lat nekania mnie i mojej rodziny,za 13 lat nękania mikrofalami oraz bronia psychotroniczną doprowadzając mnie wielokrotnie do stanu prawie agonalnego.Na pewno macie mój nr.konta,kto wie jak sie potocza wasze losy gdy pomozecie targetom,czuje ze wiele zła moze byc wam odpuszczone.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te okropne ataki elektroniczne tzw.elektro-voodoo za kilkanascie lat staną sie podstawową metodę elminacji niewygodnych ludzi,to niesamowite ile ludzie jest w to wciagnietych,ile ludzi moze cie skanowąc smartphonai,ba,mogą mieć nawet program fałszujący nformacje o tobie,to idioci,ludzie z układu,licza ze po depopulacji załapią sie do "złotej 500-tki"sami jak szczury pouciekają do podziemnych bunkrów,nie widze tylko tego ze nie uda im sie juz stamdąd wyjść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pójdą, gdzie ich miejsce.

      Usuń
  9. Ludzie potrzebuje jakiejkolwiek pomocy, okradli mnie ze wszystkiego a co więcej zafałszowali wizerunek mojej osoby. Jestem przekonany że zapadł na mnie wyrok śmierci tyle, że tj. umieranie w nędzy aż do utraty zdrowia. Mam 29 lat wyspacjalizowałem się w "czytaniu z oczu" i zwyczajnie zwykle jestem osobą której nie da sie okłamać. Tak taki trochę lepszy człowiek a niż wariograf, dlatego też zapadł na mnie taki wyrok. Mieszkam z rodzicami bo ograniczyli skutecznie moje życie i nie trzeba zgadywać kto i dlaczego. Jestem pewien wszystkiego co napisałem BO szczery i prawdomówny. Napisałem do wielu państ o moim problemie jaki i do kancelarii prezydenta RP ale na próżno, coż ja wam będę opowiadał o sytuacji na świecie a tym bardziej w Polsce. Zdolnych ludzi równają z ziemią bo są inteligentni i zwyczajnie się ich boją bo są to zwyczajni zwyrodnialcy a trzęsą portkami i dążą jedynia do hitlerowskiego "ostatecznego rozwiązania". A zapytam tak -dlaczego to nie dotyka zwykłych szarych ludzi' odp.jest prosta' i kazdy inteligenty wie.
    A dlaczego spotkało to mnie?? Bo mam najwyższy iloraz inteligencji a u 98% ludzi nawet nie wchodzi w grę jakakolwiek taka świadomość.
    Byłem sportowcem, informatykiem, pokerzystą, rajdowcem, wętkarzem, wybitnym atletą, miałem pieniądze zawsze byłem blisko ludzi i chciałem dać ludzią drugiego piepszonego KATAFIEGO Który to sam zapracował na wszystkich ludzi na świecie i istnienia. I tak mnie sponiewierali, że nie mam zaufania do nikogo proszę o kontakt i ja mówię proszę obojętniego kogo aby tylko był ktoś bardzo inteligętny bo z mojej strony nie ma nic do wypierania itp., poniżej 200IQ nawet nie chcem słowa zamieniać. Przykre bo prawdziwe.
    Wzrost 190, waga ~74kg brunet oczy zielone linie papilarne najrzadsze spotykane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie potrzebuje jakiejkolwiek pomocy, okradli mnie ze wszystkiego a co więcej zafałszowali wizerunek mojej osoby. Jestem przekonany że zapadł na mnie wyrok śmierci tyle, że tj. umieranie w nędzy aż do utraty zdrowia. Mam 29 lat wyspacjalizowałem się w "czytaniu z oczu" i zwyczajnie zwykle jestem osobą której nie da sie okłamać. Tak taki trochę lepszy człowiek a niż wariograf, dlatego też zapadł na mnie taki wyrok. Mieszkam z rodzicami bo ograniczyli skutecznie moje życie i nie trzeba zgadywać kto i dlaczego. Jestem pewien wszystkiego co napisałem BO szczery i prawdomówny. Napisałem do wielu państ o moim problemie jaki i do kancelarii prezydenta RP ale na próżno, coż ja wam będę opowiadał o sytuacji na świecie a tym bardziej w Polsce. Zdolnych ludzi równają z ziemią bo są inteligentni i zwyczajnie się ich boją bo są to zwyczajni zwyrodnialcy a trzęsą portkami i dążą jedynia do hitlerowskiego "ostatecznego rozwiązania". A zapytam tak -dlaczego to nie dotyka zwykłych szarych ludzi' odp.jest prosta' i kazdy inteligenty wie.
      A dlaczego spotkało to mnie?? Bo mam najwyższy iloraz inteligencji a u 98% ludzi nawet nie wchodzi w grę jakakolwiek taka świadomość.
      Byłem sportowcem, informatykiem, pokerzystą, rajdowcem, wętkarzem, wybitnym atletą, miałem pieniądze zawsze byłem blisko ludzi i chciałem dać ludzią drugiego piepszonego KATAFIEGO Który to sam zapracował na wszystkich ludzi na świecie i istnienia. I tak mnie sponiewierali, że nie mam zaufania do nikogo proszę o kontakt i ja mówię proszę obojętniego kogo aby tylko był ktoś bardzo inteligętny bo z mojej strony nie ma nic do wypierania itp., poniżej 200IQ nawet nie chcem słowa zamieniać. Przykre bo prawdziwe.
      Wzrost 190, waga ~74kg brunet oczy zielone linie papilarne najrzadsze spotykane.
      OD zawsze w POLSCE woj. zachodnio pomorskie

      Usuń
    2. Zgłaszałeś to na policję?... nie zgłaszacie tego na policję i dlatego tak jest jak jest... Chociaż... Ja do policji zaufania nie mam do księży też nie

      Usuń
  10. Zapomniał bym dodać: TESLA autodrajw działa tylko i wyłącznie dzieki mnie ENIGME napisali, że złamał polak. Najwybitniejszy pokerzysta na świecie TO JA a pozatym mistrz CS global offensive. A w dodatku wybityny bardzo wybitny matematyk, fizk metafizyk i takie tam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Acha grono mooich znajomych nic nie wie o tym bo zwyczejanie sie nie chwalę i zwyczajnie jestem bardzo jestem skromy i wstydem dla mnie jest skarżenie się. A przy wybitnych naukowcach i prawdziwych jestem w stanie wszystko udowodnić pffff 'jestem w stanie' WSZYSTKO KURWA UDOWODNIE!!
    * coż wiekszość geniuszy to raczej samotnicy?!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie obraź się... Ale prawdopodobnie niestety to Oni zrobili z Ciebie geniusza... Tak jak ze mnie... To dopiero nazywa się sztuczna inteligencja

    OdpowiedzUsuń
  13. I chociaż niby zaczęło się w 2012 roku... To tak naprawdę w moim przypadku zaczęło się wiele lat wcześniej i niestety nie tylko w moim... Manipulują także dziećmi skurwysyństwo pierdolone

    OdpowiedzUsuń
  14. I chociaż niby zaczęło się w 2012 roku... To tak naprawdę w moim przypadku zaczęło się wiele lat wcześniej i niestety nie tylko w moim... Manipulują także dziećmi skurwysyństwo pierdolone

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie obraź się... Ale prawdopodobnie niestety to Oni zrobili z Ciebie geniusza... Tak jak ze mnie... To dopiero nazywa się sztuczna inteligencja

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że niezłe grono stalkerów w postaci: Ewelina Pajdak - która podrabia mnie, oraz Lesiu Prince który nabija się z ofiar stalkingu. W ogóle niezłe nazwisko pajdak - od razu widać co stalkerzy myślą o TI -pajda, kupa, śmieci, itp. niestety na tym blogu też próbują nam namieszać w głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

  17. Po pierwsze nie ma mowy o zadnym nabijaniu się z kogoś Anonimowy to jakis zwykły zwyrodnialec, bo po co takie bzdury na siłe pisać.
    Microchip kl-03 to poważna sprawa, ponieważ czterech współwłaścicieli zgineło przypadkiem w katastrofie malezyjskiego boewinga ponad dwa lata temu.
    BO tej niewyjaśnionej katastrofie charls jacob rotschild dziedziczył cały patent i jest on jedynym właścicielem tego microchipu. Moim zdaniem dwa lata łamali zaabezpieczenia tego microchipu a właśnie po to by manipulować ludźmi. Taka inna enigma XXI wieku.
    Powiem też tak- ten microchip jest najlepszym wykrywaczem kłamst na świecię i za nic nie da rady go oszukać i teraz następstwem tego urządzania powinno być przysłużanię się nam bezbronnym ludzią a nie odwrotnie. Sory ale sami sobie odpowiecie na to pytanie. Co zwykły skromy człowiek może w państwie bezprawia ?? NO co może? i dlaczego to zawsze niewinny musi tłumaczyć się a nie winny? a wszystko i tak jak krew w piach?? no dlaczego?? Bo prokuratura to mafia bo sądy to mafia bo urzędnicy to mafia. Co może przykład rozsprzedania ziem Polskich?? A może zatajanie wyroków sądów?? a co ludzie głupi są i nie mogą wiedzieć co na świecie się dzieje? a tylko zapychanie jakimiś bzdurnymi wiadomościami z telewizji czy brukowców?? świat po wojnach dorósł do XXI wieku a co ludzie nie dorośli?? niedorozwineli się? Na siłe nas ogłupiaja a nawet mądrze nie umią sie wypowiedzieć w publikacji np. p. Beata Szydło pani premier to zwykła łgarka jak ziobro i pokrewni.
    Bo co może nie ma zwyrodnialców podszytych pod duchownych?? halo XXI WIEK nie bedzię wybuchów, nalotów bombowców żywnościa GMO nas wykonczą, może ktoś coś wie o GMO?? a może struktura GMO jest zatajona dla dobra ludzkości?? hmmm, ja wiem dokładnie po co jest GMO ale jak ma sie taki ktos jak baran Anonimowy odzywac to szkoda stukania w klawiature. Haaa a np. wojny na świecie to po co cały czas trwają?? w europie jakoś doszło do zakończenia I wojny światowej i II, a te bitewki to do końca świata będą trwały???i co od tak będziemy sobie tylko obserwować? JAKBYM Z TYM CAŁYM SYFEM MIAŁ BYĆ ROBIONY PORZĄDEK TO JUŻ BY CZYSTO BYŁO I NIECH MNIE NIE PIERDOLĄ CI SAMORZĄDOWCY, BO NAWET KŁAMIAĆ NIE UMIĄ TĘPAKI.
    Ktoś podważy moje zdanie- 'ze tak sie dzieje poniewaz nieodpowiedni ludzie sa w nieodpowiednich miejscach i tylko dlatego mamy terror i wynaturzenie świata. A rozlew krwi miał miejsce przed chrystusem i po chrystusie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. A nawiąże jeszcze do śp. Andrzeja Leppera mianowicie to jakich dziś w Polsce mamy rolników? a to sprawa powiązana z katastrofą smoleńską bo kto jak nie śp. Lech Kaczyński walczył o ziemię Polskie które już w 90% nie należą do choćby skarbu państwa a jak ktoś chociaż trochę logicznie myśli i nie jest to żaden lewak MIANOWNIK JEST OCZYWISTY. A KULCZK company to co zrobili.
    JEDNO SŁOWO "WYNARODOWIENIE" czyli tak samo jak w całej Europie. Kto za tym stoi to ja mam mówić? nie ma innych odważnych czy są tak samo terroryzowani jak JA??
    A bierząca sprawa reprywatyzacja w warszawie?? to ciekawe ile przybyło polskich nazwisk i skąd ci ludzie są. A w tym zakłamanym świecie jakaś tam bibliografia napisana wczoraj to nic dziwnego i mnie takie podstępy wcale nie dziwią "terroryzm xxi wieku" hello world

    OdpowiedzUsuń
  21. Pani Ewelinie odp tak- "Nie zrobili ze mnie geniusza tylko nim jestem"
    udowodnić? to poproszę o jakieś sensowne zapytanie i już.
    A zastanawiałem sie też czy ten blog nie jest lewacki a treści nie zostana upowszechnione i np. wyroki sądów.
    Także fajnie było by wiedzieć kto jest właścicielem bloga, gdzie sa serwery i czy napewno nie ma związku z Rządowym lewactwem.
    A gdyż to oni chcą wiedzieć o nas wszystko a osobie zatajają wszelkie informacje a nawet poszlaki... .
    A teraz już wiem że to na pewno lewacki blog ponieważ o tym o czym mowa ktoś powinien się zająć i to w trybie natychmiastowym. Wątpliwości??

    OdpowiedzUsuń
  22. i co zatkało kakao??

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszyscy, dosłownie WSZYSCY przeczytajcie sobie ' Rozmowy z Bogiem' i wroccie do tematu. Jeżeli uważacie, że ktos może mieć nad Wami większą władzę niż Wy sami, to jest to jedynie Wasza zasługa. Energia podąża i zawsze podążala za uwagą. Wiem nawet myśląc o tym, a co dopiero angażując się w to, było by niemozliwoscia jakby wszechświat niezareagowal. Zakład o grubą kasę, że skupiacie się wszyscy na miłości i akceptacji wszystkiego jak leci a wszystko niedogodne znika samoistnie? Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń