środa, 1 czerwca 2016

Implant chip nad kostką

Jak się niejednokrotnie okazało pod osłoną nocy dzieją się u mnie różne dziwne rzeczy, a to ktoś podczas snu podłącza do mojej skóry aparaturę sczytującą precyzyjne sygnały układu nerwowego (mapowanie) potrzebne do zakładania elektronicznych "blokad", aparatura zostawia na całym ciele, zwłaszcza na przegubach dziesiątki małych czerwonych kropeczek które zniknęły, innym razem budzę się z dużym krwiakiem na skroni który powstał w skutek nakłuwania (prawdopodobnie implantowania), ranę zatamowano rozgrzanym fragmentem cyrkla (tą częścią cyrkla gdzie wkłada się rysik). 


ślady po zaimplantowaniu
rana kuta na lewej skroni, zdjęcie z 25 grudnia 2012 r.
wykonane po paru dniach od pojawienia się rany


Innym razem z dnia na dzień budzę się z muzyką, a chwilę później głosami w głowie znanych osób i odkrywam że osoby które się ze mną komunikują od tamtej pory miały i mają możliwość czytać moje myśli, a nawet domagali się w którymś tygodniu nękania abym nie odpowiadał im słownie tylko myślami (sic!!!). Czytanie myśli i głosy w głowie zbiegają się w czasie z powstałymi obrzękami w uszach (kanałach słuchowych), które do dziś po 3 latach mam (mniejsze ale jednak) wciąż mnie silnie uwiera w uszach, kuje, jest zawężona średnica kanału słuchowego, piszczy w uszach zmiennym tonem.
Link do przykładowego implantu jaki został znaleziony w uchu, szczęśliwie na skutek błędu osoby implantujacej przykleił się na powierzchni skóry i można go zobaczyć na załączonym zdjęciu video otoskopowym.

http://stopzet.org/2016/03/30/podsluch-biologiczny-eeg-telemedycyna-mikro-kontrolery/


Prezent na dzień dziecka


Dziś obudziłem się z bólem przy kostce lewej nogi, myślę ze to stłuczenie, ale po bliższym przyjrzeniu się stwierdzam że mam okrągłe zagłębienie w skórze tj. ślad na obrzeżu obrzęku, którym najprawdopodobniej pod dużym kątem wprowadzono podskórny implant. Okrągły ślad pozostawiło urządzenie którym zasklepiono ranę kutą. Dlaczego uważam że to urządzenie do zasklepiania ran? ponieważ jak się dobrze przyjrzeć widać na zdjęciu że to co pozostawiło okrągły ślad było przyłożone do skóry, nadtopiło ją i w momencie odrywania pozostawiło fakturę charakterystyczną dla lepkich, płynnych, gęstych substancji od których powierzchni wyciąga się coś płaskiego... 

Co tu dużo mówić, zobaczcie zdjęcia:


Obrzęk nad lewą kostką, zewnętrzna strona.. po wstrzyknięciu implantu, zdjęcie z 1.06.2016 r.

Na tym i pozostałych zdjęciach wyraźnie widać okrągłe wytłoczenie na skórze, czymś co zasklepiło ranę po igle


Po zastosowaniu filtrów wyostrzających

Na zdjęciu zaznaczyłem ślad po igle, kto ma uwierzyć ten uwierzy

9 komentarzy:

  1. Te ostatnie ślady to nie implanty,tez czasem takie miałem to mikrofalowa bron kierowanej energii,po prostu celuja w ceiebie przez dłuzszy czas jak spisz i przypiekaj ci skore,mam czasem takie rano a barykaduje sie na noc w specjalny sposob bo wiem ze dzisiejsi specjalisci potrafia otworzyc kazde zamki tez bym ci radził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie napisałem że ślady to implanty, a slady po igle którą zaimplantowali i zasklepili skórę... oni mają takie technologie laserowe że mogą otworzyć ciało i zasklepić bez szwów, bez śladów... są takie przypadki w internecie opisywane, można w nie nie dowierzać ale ja żadnej logicznej możliwości nie odrzucam, komercyjne technologie względem militarnych są sto lat za murzynami

      Usuń
  2. Poza tym 7.05 byłem sie troche opalic bez koszulki na balkonie w słońcu i nagle poczułem ukłucie,zobaczyłem na ręce doskonale okrągłe wgłebienie około 2mm.Pod domem stał dziwny duzy biały van chyba fiat ducato pełno ich teraz jezdzi a kiedys przeciez prawie kazdy van czy dostawczak miał oznaczeniea firmy do ktorej nalezy.Strzelili pewnie we mnie laserem lub bronia kierowanej enbergii,takie sa dzis metody duzo o tym pisze na internecie,te białe vany dostawczaki od kilku lat pojawiaja sie czesto w moich okolicach.

    OdpowiedzUsuń
  3. White van stalking-google

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikrofalowa broń skierowanej energii robi inne ślady, oparzenia, albo czerwone niegojące się mikroskopijne ślady na skórze... to co jest na zdjęciach jest inne niż od broni skierowanej

    OdpowiedzUsuń
  5. K..a jak pomysle o nich jakies nienawistne rzeczy wtedy właczają mi odgłosy oraz zapachy dzisiaj-Zapach gówna albo odgłosy samolotu lecącego nad głową,gadałem ostatnio z jednym kolesiem on tez słyszał odgłos samolotu w srodku nocy kilka lat temu już.Ciagłe synchronizacje,blokady podczas czytania textu oraz myslaenia zsynchronizowane z trzaskami i odgłosami tak już od lat.Blokowanie.Dzieki technologi mikrofalowej,rozpylaniu metaliowych pyłow w powietrzu(chemtrails) oraz technologii "smart dust" moga to wgrywac do głowy każdemu(zapachy,dzwieki),mają problem bo ludzie sie budza i zaczynaja w sposob pradawny przetwarzac energie od słońca ku oswieceniu,coraz wiecej jest bretharian odzywiajacych sie energia słoneczna nic nie jedzacych,poprawiajacych swój wyglad,rozjasniajacyh oczy,włosy dzieki słońcu,tez tak powoli mam chociaz na razie zaczynam dopiero byc wege,to wazne,unikac mieśa,kawy i cukru w nadmiernej ilosci oraz czystej postaci,nie słodzić herbaty chyba ze miodem i najważniejsze myslec pozytywnie,miec wysokie wibracje,emocje po to azeby lepiej przetwarzac energie słoneczną,wiadomo jesli bedziesz przebywał wsrod wrednych prymitywnych miesożerców i alkoholików jakimi jest niestety dzisiaj wiekszosć polaków mozesz odczuwac mocno negatywne wibracje,głosy i objawy stalkingu zaczna sie nasilać,specjalnie poprzez propagande trzymaja ludzi na załosnie niskim poziomie miesozerców-zabijaków bo to daje im władze nad ta zdemoralizowane tłuszczą,powszechna głupota,demoralizacja i podłosć,oni umieja pływac tylko w takim scieku,w czystej wodzie giną dlatego musza wałczyć z ludzmi ktorzy sa na wyzszym poziomie(targetami)chca ich sciagnac w doł albo najlepiej zlikwidować.Dlatego tak blokuja słonce,dlatego tak mało pogodnych dni a tyle pochumrnych,boja sie bestie,chca zniszczyc podstawową rase aryjska(słowian oraz skandynawów w tym wielu niemców)bo im zagraża.Mamy potezna energie chociaz znajdujemy sie w nieciekawym rejonie kosmosu ale i tak naszym celem jest ewolucja(rasowa oraz duchowa)oni wiedze ze zaczynaja przegrywac moi stalkerzy siwieją,łysieją,tyją,umierają a ja ani siwego włoska,swietne miesnie,szczupły a jem co chce i kiedy chce,po kazdym ataku potrafie sie odbudowac w kilka godz. na słońcu.Egipskie,własciwie rzymskie ciemności nad światem od wielu,wielu lat.Stad te diabelskie kulty sie biorą,ciemna strona mocy i banda prymitywnych fanatyków zydków-klechów-muslimów oraz ich cywilnych wyznawców-stalkerów,zachipnotyzowanych mrokiem,fanatyków władzy po trupach,sa w stanie zniszczyć cały swiat tylko zeby nie ponieśc konsekwencji swoich zbrodni i bestialstwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyjesz? Mam dobre wiesci...

      Usuń
    2. Siema ja też to mam jak to wyciągnąć

      Usuń
    3. tez to mam, zrobiłam ostatnio tomograf bo mam to raczej wstrzyknięte na karku i niestety lekarz nic nie zobaczył. Nie wiem do kogo mogłabym pójść tym badaniem, żeby to znaleźć. Jeśli ma ktoś wiedzę na ten temat proszę napisać. Mam tak ze boję się o tym rozmawiać bo czuję sie zastraszana, takie myśli tworza mi się w glowie.

      Usuń