czwartek, 11 czerwca 2015

Masz głosy w głowie? Rekursja i iteracja a elektroniczna kontrola umysłu.

Dawno nie pisałem, postanowiłem przerwać tą ciszę. Chciałem także Was poprosić o rozmowę, podzielcie się ze mną swoimi doświadczeniami. 

Bardzo mi zależy na waszej anonimowości, wiem że nie chcecie by rodzina się o tym dowiedziała, macie swoje powody, ja je wszystkie szanuje i z tego miejsca akceptuje. Interesujesz mnie właśnie Ty, który czujesz że masz wiele do powiedzenia, ale coś Cię powstrzymuje, piszcie do mnie jeśli nie czujecie się sobą, zmienia wam się osobowość, działacie niezgodnie ze swoja naturą itd, piszcie do mnie, jeśli "coś" wam wewnętrznie nakazuje zamknąć ten temat, bez przynajmniej dwóch argumentów.

Sytuacja jest wam mniej więcej znana, podłączając do maszyny sczytującej, rejestrującej myśli na podstawie fal mózgowych, manipuluje się subwokalem i zachowaniem, pozbawia się jakiejkolwiek prywatności i narzuca sposób myślenia, aby maszyna wszystko poklei zarejestrowała. 
Rozmawiając przez telefon macie jej jeszcze mniej, bo telefon to tak jakby wzmacniasz promienia, w jakim słyszane sa wasze wewnątrz mózgowe dialogi, to jest fakt. Ponadto telefon waszych oprawców, świadomych lub nie, służy do nagłaśniania waszych programów (subwokali, które wami zarzadzają, wtłaczanych do podświadomości bez przerwy), na które jesteście wyczuleni, jak psy Pawłowa. 
To o czym myślicie ich telefon odtwarza bezpośrednio w ich umysłach (też maja głosy w głowie, ale o innym charakterze), słyszą wasze myśli jakby komputerowy głos, najprawdopodobniej komunikują się w ten sposób oprawcy, przekazując do siebie informacje o tym co mają mówić, współpracują przy wywoływaniu paranoi, wy to słyszycie i w pewnym krótkim momencie bo na 2-3 tracicie świadomość, budzisz się i odtwarzasz dokładnie te myśli, zachowania, które nagrali w Twojej podświadomości! (ja to mam praktycznie co chwile, jakby ogłuszali umysł) będą na głos mówić przy was, aby naprowadzić na te myśli wyrazami na które jesteście podatni lub macie nieprzyjemne skojarzenia. 
Taka pętla (ścieżka elektroniczna), inteligentne programy polegające na uświadomieniu algorytmu o swoim istnieniu (twoja świadomość, lub podświadomość mogą być takim algorytmem), wśród programistów nazywa się to rekursja oraz iteracja. Poczytajcie o tym, bo to jest bardzo trafna definicja. Podziękowania dla Urszuli za inspiracje tym tematem. 
Jest to dosłownie blokowanie siebie samego, bo każda pętla do tego dąży. 
Gdy operator umysłu wie że za chwile coś zrobi z naszym ciałem (Remote Motor Control), programuje nas post-hipnotyczną podprogową komendą, że w trakcie tego wykonywania za indukuje cokolwiek, nierealne, nieprawdopodobne myśli, wszystko można w ten sposób zaprogramować, a katalizatorem w tej hipnozie może być np. skręcenie głową, spojrzenie w górę, dół, lewo, prawo, mruganie powiekami, oddech, kroki... sami siebie blokujemy, każdy gest uruchamia rekursje (to także elektroniczna interpretacja, substytut naszych myśli, wyodrębiony przez maszynę do postaci impulsu elektrycznego, oraz subwokalu, wzorzec Twojego zachowania, z możliwością opóźnionego indukowania w mgnieniu oka. jak to opóżnionego? a no tak, że odtwarzają do podświadomości i każą jej czekać na słowo które to aktywuje, raz za razem sekwencje tworzą potworne myśli) może powodować fale mózgowe (lub świadomość algorytmu) rozpoznawane przez maszynę do wysłania bolesnego impulsu, dławienia umysłu, czy dławienia umysłu wraz z narastaniem bólu, tak się dzisiaj bawią psychopaci tchórze. 
Generalnie chodzi o to, byś myślał, że myślisz, a oni za każdym razem przykręcają zawór odpowiedzialny za myślenie i się meczysz, zatrzymujesz w miejscu, nic nie możesz pomyśleć... Najgorzej gdy robią to w tym samym momencie, co wtłaczają do głowy chore myśli, które kiedyś już sprowokowali i mają przypisaną taką ścieżkę... nie zastanawiało Cię nigdy czemu te myśli ciągle się powtarzają? to są właśnie wyodrębnione wzorce fal mózgowych, zapisane do poziomu subwokalu nadawanego do podświadomości i wcale nie zdajesz sobie sprawy o tym, chyba że zmienią częstotliwość i sprawią że się uświadomisz.. w między czasie możesz żyć rzeczywistością którą Ci wtłaczają, przepytując twoją podświadomość, sprawdzają sobie algorytmy.

Odczytywanie i wgrywanie modyfikowanych fal mózgowych LINK
Dostałem na pocztę linki na temat interesujących patentów, np. ten w którym mowa jest o mikro elektrodach umieszczanych w kanałach słuchowych!! 
Kto jeszcze nie doczytał, oświadczam iż posiadam na 100% mikro elektrody w kanałach słuchowych, czuję je, czułem prawie od razu gdy je wstawiono, miałem szereg okoliczności wskazujących na bezprawne zaimplantowanie. Od tamtego momentu zaczęło się moje prześladowanie, czyli czytanie moich myśli i prześladowanie w mojej miejscowości przez miejscowych, piszczy mi w uszach z regulowana głośnością (zapewne zmiana częstotliwości na niższa powoduje ten pisk, mówili kiedyś "ścisz go trochę" i robił się głośniejszy). 
Owe elektrody wg. tego patentu, odpowiadają za sczytywanie fal mózgowych a także nakładanie spreparowanych fal mózgowych do mózgu. Co to oznacza? A no tyle, że mogą sczytać, zarejestrować i wyodrębnić każdy gest, mrugnięcie, napięcie mięśnia, wszystko wzmocnić tysiąckrotnie wpuszczając spowrotem do głowy aż oczy wychodzą na wierzch, to moje osobiste doświadczenia takim bólem traktują łuki brwiowe i mięśnie poruszające oczyma, kiedy chce mieć zamknięte powieki próbując zasnąć, oni sprawiają takie odrętwienie i napięcia, że musze je otworzyć i wyłączają i tak XX razy. W tym systemie znajduje się także maszyna monitorująca, do której bezprzewodowo to wszystko jest wysyłane i nadawane spowrotem, tzw neuronowe sprzężenie zwrotne (neuro-feedback). 
cdn.

Na potwierdzenie ze głosy w głowie wypowiadają, odtwarzają prawdziwe osoby, ludzie wśród nas, ze jest ich duużo, odsyłam do tego wpisu: http://inwigilowany.blogspot.com/2014/06/stalkerzy-nagrani-dyktafonem.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz