sobota, 7 czerwca 2014

Stalkerzy z mojej miejscowości, Stalking Community, Organized Stalking, Prześladowanie,

Przed chwilą zrobiłem #zdjęcie psychopatom którzy mnie #terroryzują #zdalnie, stali 10m od mojego podwórka, nagrałem ich dyktafonem ale odzywali się w tym samym czasie też z innych miejsc (więc nie wszystko jest zarejestrowane), postaram się poprawić jakość dźwięku i może tu wrzucę.. tymczasem zamieszczam zdjęcia tych którzy nadal tam stoją i komentują co robię u siebie przed komputerem. 


W ścieżce dialogowej którą zamieściłem poniżej, podpisuję osoby mówiące jako A,B i C, kolejność tych osób jest od lewej strony na powyższym zdjęciu.

Prowokują zboczone myśli co ja tutaj robię, gdy o tym piszę, torturować zaczęli ból przypiekanie siedzenia, rażenie, drganie prądem blisko kości udowej gdzie jest duży nacisk ciała, drganie w stopach i łydkach.
Odzywają się też inni, praktycznie ponad 10 osób aktywnie terroryzuje, w różnym wieku, najczęściej jest to cała rodzina, "cała rodzina nawet" usłyszałem, dobrze się kwiatki bawią.. 
Włączyli kosiarkę gdy nagrywałem ich dyktafonem, już przestali kosić po kilku minutach..
Sterują wzrokiem na zdjęcie które dodałem, jeden z nich mówi jakieś imię (tych co na zdjęciach) a inny sługus mówi "kutasa bym zrobił" i podprogowo polecenie "przemyśli to", zanim to napisałem jeszcze podbili tą myśl komendami które nie słyszałem uszami ale umysł zareagował, częściowo powtarzają co mówię w myślach, reaguję jak w hipnozie.

EDIT: POZDRAWIAM WIEJSKICH SŁUGUSÓW, KIEDY NAUCZYCIE SIĘ SAMODZIELNIE MYŚLEĆ?, SŁYSZAŁEM ŻE CHCECIE MNIE ZGŁOSIĆ NA POLICJE - KTO I DLACZEGO?, ŻĄDACIE PRZEPROSIN, NIE POWIEDZIELIŚCIE TEGO WPROST TO NIE POWIEDZIELIŚCIE NIC!! TCHÓRZE CAŁY CZAS UKRYWACIE SWÓJ PSYCHOPATYCZNY PROCEDER, GADACIE ZA PLECAMI JAK SZCZURY CHOWACIE SIĘ DO KANAŁU, ALE W KOŃCU WSZYSTKO WYJDZIE NA JAW, JAKIE TO Z WAS ŚCIERWA BY W GRUPIE OSÓB INSCENIZOWAĆ W HIPNOZIE PEDOFILSKIE I GORSZE MYŚLI I ELEKTRONICZNIE ZAWIESZAĆ JE W GŁOWIE! KIM TRZEBA BYĆ ABY COŚ TAKIEGO KOMUKOLWIEK ROBIĆ!!? MACIE HONOR!? WIECIE CO TO JEST WGL?, STAŃ PRZED LUSTREM I POWIEDZ ŻE NIE MASZ NIC Z TYM WSPÓLNEGO! TCHÓRZE NIE POTRAFICIE MI TEGO POWIEDZIEĆ WPROST..., "KTO BEZ WINY NIECH PIERWSZY RZUCI KAMIENIEM", ALE WY TEGO NIE ZROBICIE BO JAK WIDAĆ MACIE OPANOWANE WYSŁUGIWANIE SIĘ INNYMI... WŁASNYMI DZIEĆMI, A RODZICE WAMI, WAM TO ODPOWIADA, A ZASTRASZYĆ MNIE CHCECIE BO NIE ROZUMIECIE CO CZYNICIE, PODPOWIADACIE MI ŻE "MOŻNA TO GDZIEŚ ZGŁOSIĆ (POLICJA) - POWAŻNIE? MOGĘ TO ZGŁOSIĆ? JA Z WAMI NIE ROZMAWIAM, TYLKO WY ZE MNĄ, ODPIERDOLCIE SIĘ ODE MNIE!! I NIE NASYŁAJCIE NA MNIE MOJEJ NAJBLIŻSZEJ RODZINY - TO NIE DZIAŁA, ONI BOJĄ SIĘ BARDZIEJ ODE MNIE. 

CIEKAWE O CZYM ROZMAWIALIŚCIE "SZYFREM" NA ZAŁĄCZONYM NAGRANIU? 

----kilka minut później------ prowokują pedofilskie sugestie, scenariusze w hipnozie mojego umysłu, moim wzrokiem sterują, ------------------------------------------------. Nadal prowokują, odtwarzają i blokują chore myśli gdy o tym piszę (edit: to jest wkurwienie, bo jak traktować ludzi, którzy dyktują mi takie myśli z pełną świadomością tego co mi robią?! zastanów się zanim mnie o coś posądzisz! Jeśli potrafisz jeszcze myśleć, pomyśl trochę jak ja się czuję gdy mi te prowokacje włączają kiedy im się podoba, dobrze wiesz jak ta technologia na Ciebie oddziałuje, mnie Oni cały czas tym zmieniają!! Czy to do Ciebie dociera? Nie mam życia, prywatności, wszystko elektronicznie na zawołanie zmieniają, nie mam ani chwili ciszy w głowie bo bydło gada, odtwarza?), robią to sługusy mieszkający na przeciwko okna mojego pokoju (EDIT: ponieważ najprawdopodobniej słyszałem tych sługusów na dworze, mam często otwarte okno, jeśli chcecie mogę to objaśniać ale was skur.. to nie interesuje, najważniejsze by mnie pomawiać, zastraszać, nie wiecie co to honor!), a teraz też z innego kierunku, mówią cicho bo znów zagłusza wszystko pracująca kosiarka, mama zamknęła drzwi i też zaczyna komentować, programować moje myśli. "myślić' nie umie" usłyszałem jakby jej głosem z jej kierunku. Paranoje na szczęście najmniej na mnie działają. 
sprostowanie do tego co wyżej: zainstalowano do maszyny bombardującej mój umysł mikrofalami różne "programy" i znęcają się nade mną włączając mi je kiedy im się podoba. Moim wzrokiem sterują bo wszystko jest energią, nie będę się rozpisywał. Sterują wzrokiem na wszystko i wszystkich. To bydło wymyśla różne chore prowokacje. Jak mozna coś takiego zarzucać BEZ ZAPYTANIA SIĘ JAK JEST NA PRAWDE, jak można pomijac wszystkie inne objawy by oskarżyć mnie o takie coś, na pewno nie czytają ze zrozumieniem. Od tamtej pory katują mój mózg takimi sprawami, najgorsze prowokacje, ale to dla nich nic takiego, przecież robią to już od blisko 3 lat! różne wyrazy i sugestie, dwuznaczne, próbowali robić ze mnie osobowość która będzie paraliżować moją próbę uwolnienia się od tego procederu. Nagrali różne osobowości. Odtwarzają mi te same sytuacje równolegle z "filtrem" by moja elektronicznie narzucona świadomość narazie nie wiedziała, a na komendę wyciszą ten filtr i wszystko zrozumie (zresztą żeby mnie na tym zatrzymać, oznajmiają "wszystko zrozumie" "nawet teraz" itp). Przesłuchanie robią w mojej głowie i osądzają, nie mają prawa gadać w mojej głowie!! Jak w tym stanie mam się bronić przed takimi oskarżeniami. Patrzą kontem moich oczu gdzie chcą i narzucają uwagę na to co widzę, zawieszą elektronicznie bym śledził punkt., to elektronicznie pulsują, wzmacniają oddziaływanie częstotliwościami!, to nie do powstrzymania, od tego trzeba zacząć!. Mówią do głowy co chcą, zastępują moje słowa swoimi gdy tylko zaczynam coś mówić i wyczekują wielokrotnie tego momentu, gdy czuję że to nie moje słowa i chcę poczekać, znów zaczynają wkładac swoje słowa, zamiast to co chciałem powiedzieć. Kasują pamięć roboczą, manipulują w najgorszy sposób, symulacje hipnotyczne odtwarzają nałożone na moje fale mózgowe (pogłaśniają pulsacyjnie! tak bym tylko zrozumiał i samodzielnie o tym myślał (wybudzał się z chorą myślą w głowie i pytają mnie wyraźnym, cieszacym głosem, usatysfakcjonowanego psychopaty, ten czub który tak się bawi moim umysłem od razu kwalifikuje się w kaftan! to taki zwyrodnialec że nie uwierzycie!, świadomie zwyrodnialcy to robią... a teraz miejscowy sługusie, tchórzu, możesz być pewien że wasze chore zachowanie będzie ścigane, dowód na moją prawdomówność jest poniżej, stenogram tego co udało mi się nagrać dyktafonem. Wszystko co mi wyrządzacie zostanie kiedyś wszystkim udowodnione, Fala P300 która zweryfikuje Waszą świadomość i czy rzeczywiście wiecie o wszystkim co tutaj na Wasz temat pisze... wszystkiego dobrego!

-------EDIT 17:28  8.06.2014r-----------
Nagranie jak mna sterują psychopaci, #Stalking #Community i #GangStalking, mieszkańcy mojej małej miejscowości, trzech z nich uwieczniłem na zdjęciu. Postaram się robić zdjęcia wszystkim, którzy biorą udział w sterowaniu mną.. są tym zdenerwowani gdy nagrywam na dyktafon, jak robiłem zdjęcie też agresywnie ko9mentowali. 
LINK do oryginalnego nagrania na Wrzuta.pl
Download nagranie z SpeedyShare
Poniżej ścieżka dialogowa z wzmocnionego nagrania, które udało mi się nagrac na dyktafon z odległości ponad 20m. Do odsłuchu wykorzystałem program AVS Audio Editor, nie mam pełnej wersji dlatego każdemu udostępniam nagranie oryginalne, bo ulepszone przeze mnie nagranie, przy zapisaniu ma dodawane reklamy, przeszkadzają w odsłuchu. Tak więc oryginał każdy sam może sobie pogłośnić, odpowiednie tony przyciszyć, zredukować szumy.

(po lewej sekunda nagrania)
- (szczeka pies) "...uspokój się" (pies na moim podwórku, przy ogrodzeniu przestaje szczekać w specyficzny sposób, jest bardzo poddenerwowany i nagle jakby głos tracił, uciszyli go dosłownie!)
9 - (mówi komendę która ma zadziałać "po psie") 
- B "Masz (od wyrazu zatrzy-masz, zatrzymali go) pies, później po psie" (szczekanie, tak jak z moją mową, zatrzymują myśl, mowę cichą w myślach, oraz werbalną też mogą tą komendą zatrzymać, jakieś dławiące sygnały są wysyłane do głowy)
11 
- B "wstrzyma chociaż troszkę"
- B "wstrzymał,"
- B "wie no" (jedna osoba prowadzi ten dialog, niedopowiedzeniami, zmuszając do myślenia)
14
-C "a teraz skonczony OK"
-B "i spierr"
-B "idź tam trochę do tych spier
18 
-B "Tam tam dziewczyny za płotem są nie?" (Stali wtedy za moim ogrodzeniem,  skomentowali samych siebie, oczekują oczywiście reakcji mojej podświadomości na te  słowa, chodzi jak zwykle o seksizm, jak wynika z dalszej części nagrania)
20
-A "a która chcesz?"
-B "z pół godziny"
- "wali" śmie(r)działa" (mówią często dosłownie tak jak się czyta "śmiedziała" chodzi o to by mój umysł wypytać, zmusić do myślenia, że niby wiem, chodzi o stan umysłu gdy coś wiem, i następnie podmieniają dialogi a stan umysłu pozostaje!)
23 (jednocześnie, zanim skończy mówić jeden zaczyna drugi)
- "palec miej w ręce" (często sprawiają że łapię się za kciuki, trzymam kciuki, a gdy się zorientują, sugerują żebym myślał jakby to był "kutas", wiele razy to powtarzają żebym przestał się przed tą sugestią bronić, mówią szybko "kutas no" i inne przytakiwanie z tym wyrazem. Mam do tej pory wiele gestów których znaczenia nie znam, a każdy ma jakieś dwuznaczne)
- "ja już nie wytrzymam"
24
- "mówię, wyłącz kurr" (dyktafon który poprawiałem wtedy na parapecie)
26
-B "a po tym spoci w ust" (pocenie sugerują często jako sperma, przynajmniej tak się utrwaliło w ich zachowaniu)
-C "strzep, nie wiedział a teraz się domyśla"
28 (osoba B przytakuje kilkukrotnie komendy, szybko zanim się obudzę z transu, że jest coś nie tak. Mam też wrażanie że oni w tym momencie już odgrywają drugoplanową rolę, przytakują, prowokują to co wmawiają inni z innego miejsca np 3km ode mnie jedna z grup terroryzujących, oni nawet na kilka sekund się nie zamkną, ciągle gadają, zmieniają)
- "nie wytrzymam"
-B "no"
- "nie chce, ale numer"
-B "no no! (w chwili gdy mówi "ale numer")
-30
A- "a mówił aby to..."
- "mówi tak" (lub lubi tak)
-B "a jak!"
-33
-B "on on taki cwany,"
-"tylko"
35
-C "on nie wie"
- "pomyśl"
38
-B "aby aby łapany panie"
- "ś-pewny" (skrót od wyrazu 'jesteś pewny')
- "rozumiem" (zobacz jak się zachowują, to nie jest zwykła rozmowa, zebrali się żeby mną sterować? jeden coś mówi, sugeruje slangiem Stalkerów, krótkimi prostymi komendami do podświadomości w hipnozie, drugi przytakuje tak aby nie było innej mozliwości, że mam zareagować jako pewny tego co mówią, o wszystkie możliwości jak zareagować zadbali tymi dialogami które podświadomość nieustannie słucha i odtwarzają bym to "mówił, powiedział, wiedział" itd. A to przecież tylko Ci którzy NIE zajmują się sterowaniem mną na codzień)
40
-"powiedział" (lub 'to wiedział')
41
-B "zrozumiał"
42
- "upodlisz" 
- "spierdalaj" (to chyba moja reakcja gdy coś chorego pomyślałem od razu po poprzedneij komendzie, oni potwórzyli to co powiedziałem, lub raczej całej myśli nie mogą powtórzyć, nie muszą, spierdalaj bardzo często wymuszają więc też pasuje)
43
-A "i dupa ruda"
45 (niewyraźne)
47 
- "nie udawaj, kurwa co nie możesz"
- "on pojebany kurwa powiedział"
50
- "on nie wytrzyma"
51
-"coś chce" (lub "se strzep")
53
-(niewyraźne, coś zaczynającego się na "wi..."
57
- "Panie!"
58
- "pomyśl" (dalej niewyraźne)
59
-"jednomyślnie, wyjechał świr" (jakby dają znak że ma też posterować, takie sygnały sobie dają, jadącemu traktorzyście, który za chwile też mną steruje)
1:00
-"i nie wytrzyma"
1:02
- "patrz umył dzisiaj" (hałas traktora)
1:24
-"o spier ty kutasie"
1:28
-traktorzysta- "zrobił, ja już nie mogę"
- "wytrzymać" (dokonczył ktoś z trzech ze zdjęcia)
1:29
- "no chyba"
-"nawet powie"(pewnie powiedziałem, powtórzyłem)
1:33
-"uspokój się!"
1:35
-"ja mówię ty..." (niezrozumiałe, żebym się domyślał, w tym czasie ktoś dodał)
-"pedałem"
1:38
-"ja pier pierdolę na psie" (nawiązanie do zoofili)
1:40
-(śmiech)
1:41
-A "patrz gówno nastane"
-B "pomyśl"
-A "do wiaderka"
1:43
-A "spierdalaj"
1:45
-(niewyraźne, jeden wyraz)
- "to spierdalaj"
1:46
-"zrozumiał"
1:48
-"noo"
1:49
-"wstrzyma, spierdala"
1:58
-"co+ty+gadasz"
1:59
-"wstrzyma"
2:05
-"i wstrzyma"
-"swędziało" (chyba spowodowali świąd, i gdzieś w tym momencie przyłączyli się psychopaci z miejscowości 3km ode mnie, dlatego nie słychac co mówią, a moejscowi tylko przytakują, żeby komenda została przeze mnie zaakceptowana, chociaż jest chora)
2:07
-"kochamy się"
2:08
-"teraz wie" (lub 'odezwie')
2:11
-"pojebany"
2:12
-" zginam doleniarz" (nieistniejący wyraz, prowokacja żeby coś wymyśleć i gdy myślę w transie sugerują coś chorego i to przytakują)
2:14
-"no przecież wiesz" (lub 'dobrze wiesz')
2:16
-JA- zamknij dupę sługusie, kurwo (przy czym ostatni wyraz przemówili przeze mnie(sprowokowali), robią to w ten sposób że mówią komendy coś w rodzaju "wstrzymiesz+wkurwi(ł)" - ostatni wyraz komendy sprawił że powiedziałem co powiedziałem.)
2:18
-"umy+dzisiaj"
-"bądź szczery"
2:19
-"a teraz spierdalaj psie"
2:21
-"skopciłem się przez to" (pewnie wiatry stymulowali, postaram się następnym razem notować wszystko co mi wywoływali)
2:23
-"wymyśl coś"
2:28
-"rwąsz" (lubią używać takie własne wyrazy, o wężu, trochę sugerując R, jak ich ulubiony wyraz "rżnął")
2:30
-"on pojebany pomyślał ..." (niewyraźne)
2:31
-"jeszcze jeden"
2:32
-"Laguna jeden" (stała przed domem, mój pierwszy samochód)
-" i tylko jeden"
2:33
-"by jechał"
2:34
-"gdzieś tu napisane" (pewnie coś czytałem, byłem przed komputerem i posterowali bym szukał tego wyrazu)
2:36
-"chyba dałn(down) jebany" (czyt. "chyba dawno nie jechałem", tak można to zrozumieć, takie niedopowiedzenia są głównym narzędziem terroru, bo zmuszają by myśleć o czym pomyśleli)
2:37
-"domyśl się" (zwykle to mówią jak już pisałe, gdy używają p.ół wyrazów, połączenie dwóch wyrazów itp)
2:38
-(moja mama chyba)- "chce wiedzieć, chcieć" (czesto mogę to rozumieć jako coś obraźliwego, bo jestem tym wkurwiony że mna sterują, i chcieć=cieć)
2:39
-"ktoś chyba pijany"
2:43
-D (z drugiego konca wioski przyjechał jak się okazuje motorem) -"a teraz (wkręcił motor na wyższe obroty)"
-"myślał"
2:44
-"zrób mu jeszcze trochę" (chodziło o obroty silnika, a rozumieć mam dwuznacznie, bo ciągle o zboczeniach mówią, jak oni to mówią "zrobieniu kutasa" mogło chodzić i to jest ten ich powód do radości, że taki coś mi wymuszają w hipnozie zdalnie, że powtarzam całe zdania które mówią, bez kontroli) 

3 komentarze:

  1. Niedługo dodam kolejne nagranie i ścieżkę dialogową z tego samego dnia, w zasadzie z tej samej godziny, zrobiłem trzy nagrania, to które tłumaczę jest równie interesującym dowodem na to jak mnie tutaj traktują miejscowi psychopaci, wykorzystując tą technologię, nagrywają w podświadomości sygnały które odtwarzają, wyzwalają kolejnymi komendami, prowadzą dialog z mową moich myśli, powtarzają je na głos, komentują zanim się odezwe, dotrą do mojej świadomości...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przestań już pisać, po co mieliby toba kierować itp.jesteś nikim ważnym.niemieliby korzyści itp żeby ci robic.juz jesteś w takim stanie ze nie widzisz co mówisz i piszesz(komputer do kosza więcej nie będę powtarzać)albo sama rozwalę twój komputer .

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną sytuację ale mieszkam w bloku stalkerzy piętro niżej, jak mówię w myślach to mnie wyzywają lub też powtarzają. Procederem tym zajmuje się cała rodzina która jest opłacana przez służby. Nawet to co obecnie piszę jest czytane i jestem obrażana. Atakują mnie przez 24/7 mówią że mnie słyszą i widzą że grzebią w moim życiorysie że wszystko wiedzą że przed nimi się nic nie ukryje. Jak gdzieś piszę że używają V2K to mówią że nie prawda że rzekomo mają taki program wgrany w telefony że czytają z moich fal mózgowych i oczu.

    OdpowiedzUsuń