środa, 19 marca 2014

Inteligentne sygnały, inteligentne pole elektromagnetyczne, SIGINT - Film

Jakieś pół godziny temu miałem okazję zobaczyć na własne oczy, jak manipuluja grą komputerową zdalnie inteligentnymi sygnałąmi, płynnie zmieniali częstotliwości które wpływały na zmianę koloru napisów w grze. Chwilę wcześniej zmieniałem kolory komendami, oni przechwycili te czestotliwości, skopiowali i odtwarzali ze swojego źródła Pola Elektromagnetycznego modulując częstoliwościami. Widać to wyraźnie chociaż najważniejszego nie udało mi się nagrać, jak płynnie kolory zmieniali od najróżniejszych odcieni. Nie wiem czym sterują ale to jest bardzo precyzyjne urządzenie, potrafią zapisać jakąś konkretną częstotliwość konkretnego koloru pod konkretnym guzikiem (jeśli telefonem sterują), jednocześnie słysze werbalne komendy które działają razem z sygnałami "zmień" i inne, być może mówią to do kogoś kto tym obecnie sterował.. Widziałem jak sprawili że komenda zmiany koloru na inny nie działała, zmieniali na kolor jaki sami chcieli bez względu co napisałem w konsoli (okno wpisywania kodów).

Na nagraniu widac zmieniane kolory, które aby zmienić trzeba komendy wpisywać w konsoli, jak widac ja niczego nie wpisywałem a kolory się zmieniały, nawet migotały dwa różne kolory:



Tym samym programem, zmianami pola elektromagnetycznego w moim otoczeniu wpływają na wszystko włącznie z blokowaniem i sterowaniem mojego umysłu jak w hipnozie i przywracanie moich myśli do przed otatniej myśli włącznie. Sygnałami które wpływają na komputer i wszystkie programy, sterują też mikro robotami, które radiują z tak samą płynną regulacją już wcześniej zapisaną lub manualnie nagrywają krótką ścieżkę i włączą stałe odtwarzanie tych bodźców, jak ból, świąd, tiki/elektro skurcze, tak jak teraz włączyli silny ból pleców w co najmniej dwóch miejscach czyli dwoma robotami lub więcej... możliwości nieograniczone, najlepze w tym jest to że ja wciąż mam wrażenie jakby ten program głosem sterowali, lub poprzez sterowanie moich myśli głosem to ja podświadomie steruję tymi sygnałami, tymi robotami, bo jestem silną sugestią hipnotyczną uśpiony, cokolwiek mi mówią tak się dzieje, najpierw nagadają głupot, chorych rzeczy, a później dodają "myślał" "pomyślał" i myślę o tym co mówili, szybko dodają kolejne pytanie żebym się z transu nie wybudził.. bo ja w tym czasie mogę kilka razy szybko o czymś pomyśleć, a oni i tak wrócą do tego co mówili pytaniem do uśpionej juz podświadomości "mówił" "było" "co chcę" w znaczeniu kontroler i tym sposobem wymuszają na mnie w hipnozie współpracę bez mojej woli, wszystko w hipnozie na jawie.

Dzisiaj i wczoraj było ciężko, szybko zmieniali komendy, sugestie, nie mogłem uspokoić myśli tak szybko mnie usypiali... Wciąż ci sami psychopaci, bezczelnie sterują w hipnozie, dwie grupy po 3 osoby, sąsiedzi z drugiej strony domu całą rodziną (3os) słyszę i rozpoznaje ich głosy i 3 osoby z wioski o 3km w prostej linii oddalonej od mojej którzy się zmieniają lub wspólnie jak teraz, tak od miesięcy sterują mnie, sposobami jakimi żaden człowiek nie powinien być traktowany!. Bezczelnie "ubliżają" to zbyt mało powiedziane, to jest terror, psychiczne znęcanie i fizyczne tortury, to jest CHORE co im odpierdala w głowach, odzywają się do mnie bez żadnego skrępowania, oporów, jak zwierzęta, z celem mnie upodlić raz za razem i pytają mnie "czemu" i sterują żebym o tym myślał, przemyślał, wymyślił coś o ostatnich sugestiach które słyszałem, pomyślałem! To ludzie bez żadnych skrupułów, zwyrodniali, tak się oswoili z możliwościami nieustannego terroryzowania mnie, że nie dostrzegam w nich żadnych ludzkich odruchów, zdziczałe bydło które wie że ma mnie coś zawsze boleć, swędzieć, uwierać, kłuć, kąsać, zamrażać, dreszcze muszę mieć za każdym razem gdy wychodzę z łóżka, wiedzą że nie mogę o niczym pomyśleć OD PONAD ROKU wszystko blokują dwoma wyrazami w których pierwszy to "zatrzyma" a drugi to "uspokój", gdy słyszę ten drugi jestem już zawieszony, zablokowany, zdezorientowanie maksymalne z możliwych, nic do mnie nie dociera tylko głos przesyłany wprost do głowy... Zajebiste życie! 
------------------------------------
Kolejny film, na którym widać zmiany koloru tekstu w grze, kolor zmienia się na początku każdej rundy! jakby automatycznie się zmieniał, nie wiem jak to zrobili.
Widać w lewym górnym rogu napis "say_team" którego kolor się zmienia, jak dobrze się przyjrzysz, to zobaczysz płynną zmianę koloru tegoż napisu na początku, co jest w praktyce niemożliwe, każdy kolor na jaki chciałbym zmienić ma swój kilkucyfrowy kod poprzedzony komendą "con_color" które trzeba wpisać w konsolę.
Jak to się dzieje na załączonym filmie? To jest ta technologia, wszystkie urzadzenia działają w ten sam sposób, włamują się do każdego urządzenia, zakłucają jego działanie, nawet te co są na baterie.. tu chodzi o pole elektromagnetyczne!
Dodatkowo pod koniec przykład jak zacinają, zatrzymują komputer jednocześnie z silnym zakłuceniem internetu... w tym czasie nic nie działa, ani myszka, żaden klawisz na klawiaturze, komputer przez dowolną długość czasu może nagle przestać reagować, co też werbalnie komenda wywołują, lub raczej komentują nadchodzące frekwencje aby je zatrzymać: "zatrzyma" itp jakieś guziki pewnie wciskają, ale ja nie obsługuję tego urządzenia do kontroli umysłu, nie wiem jak to się NA PRAWDĘ dzieje, moja wersja może być bliska prawdy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz